niedziela, 2 lutego 2014

Reklamy ;D

Witam, witam, witam!
Dziś tak mało oficjalnie, ale nie mam za bardzo czasu pisać, ale ponieważ dawno nic nie pisałam, postanowiłam napisać krótkiego posta z reklamami : ) Ojej, ale się rozpisałam.
Podsumując...Dziś kończą mi się ferie i jutro muszę już iść do szkoły : (
Ale zapowiada się całkiem ciekawie, bo w tym tygodniu mamy mieć dyskotekę karnawałową (przebieram się za kota XD), a w kolejnym tygodniu lub jeszcze następnym będziemy mieć wycieczkę do parku wodnego! Ale powrót do szkoły wiąże się również z kartkówkami, sprawdzianami, odpytywaniami...Ale damy radę, jeszcze tylko jeden semestr i wakacje! : )
Skończmy już o mnie, bo blog nie jest o tym, tylko przejdźmy do konkretów.
Nasza Werka1306 stworzyła nie dawno nowy film i uprzedzam, jest oparty na faktach! : )
                                               "Zuziz, Zuza i Wera oraz przygoda z menelami"
Opowiada on o przygodzie która przytrafiła się mi (lolabunny17), Werce i innej osobie o takim samym imieniu jak ja, ale żeby się nie mylić, nazywamy ja Zuziz (na MSP nazywa się Maja $5$). O co chodzi z menelami? Przekonacie się sami, jak obejrzycie film : )
Na dziś to tyle,
pozdrawiam,
lolabunny17 : )


P.S.Zapraszam do udziału w konkursie! (Szczegóły w poście poniżej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz