niedziela, 26 stycznia 2014

Konkurs!

Witajcie!
Tak, jak obiecałam, dziś przygotowałam dla Was konkurs.
Będzie on polegał na zrobieniu looka, ale będzie trochę nietypowy, ponieważ będzie wymagana jedna rzecz, która musi być w zestawie. Będziecie mogli wykazać się kreatywnością w dobieraniu dodatków, ponieważ elementem obowiązkowym będzie sukienka, która nie dawno kupiłam. A wygląda ona tak:
A więc, oto zasady:
1.Obejrzyj mój film pt."Pamiętniki z wakacji (1) i daj komentarz!
2.Stwórz mi (lolabunny17) looka z wyżej pokazaną sukienką. (Może w nim być wszystko, co tylko chcesz, ale sukienka jest obowiązkowa!Projekty bez niej nie będą brane pod uwagę!) Look nazwij "na konkurs".
3.Czekaj na wyniki!
A teraz wypadałoby przedstawić nagrody, oto one:
1 miejsce-prezent z listy życzeń+2 autografy od lolabunny17+obejrzenie 8 najnowszych filmów z komentarzem i 5/5
2 miejsce-unikat i 1 rzecz z szafy+1 autograf od lolabunny17+obejrzenie 6 najnowszych filmów z komentarzem i 5/5
3 miejsce-1 rzecz z szafy+obejrzenie 4 najnowszych filmów z komentarzem i 5/5
Wyróżnienie-1 rzecz do pokoju+obejrzenie 2 najnowszych filmów z komentarzem i 5/5
UWAGA!Czas na stworzenie looka macie do 20 lutego 2014 r. 21 lutego na blogu pojawią się wyniki.
Zapraszam jeszcze raz wszystkich do udziału!
Pozdrawiam,
lolabunny17 : )
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz