piątek, 14 lutego 2014

Flower Princess : )

Witam kochani!
Dziś, tak jak obiecałam, kwiecisty look!

Mam nadzieję, że nie jest tak zły, jak myślę.Liczę również na to, że podoba się osobie, która o niego prosiła.Ta tajemnicza osoba prosiła, aby nie podawać jej loginu, a więc robię tak, jak prosiła. : ) Na pewno jesteście ciekawi, ile kosztuje look, który zaprezentowałam Wam wyżej.Nie będę tego dłużej trzymać w sekrecie, a więc...
Wiem, ze to dużo, ale na pocieszenie pokaże Wam cenę numer 2.Otrzymamy ją po odrzuceniu sztucznych rzęs, pudru i brokatu.

Widzicie?Cena znacznie się zmniejszyła.Ale na pewno nie było to dla Was żadną niespodzianką, ponieważ zawsze się tak dzieje.Teraz nie przedłużając, różne wersje kolorystyczne.
Moim zdaniem najlepsza jest wersja pierwsza. Ale wy przecież możecie mieć swoje zdanie, prawda? : )
Ja na dziś muszę kończyć, bo zaraz przyjdzie do mnie Wera i Zuza (ta z filmu o menelach) i będziemy robić imprezę walentynkową pt."Walentynki i gekony" XD
P.S.Jeżeli będziecie dziś wchodzić na 6obcy.pl i natraficie na kogoś, kto pisze o gekonach, to my : )
Pa!
lolabunny17

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz