środa, 22 stycznia 2014

Aktualności : )

Witam, witam, witam!
Podoba się nowy wygląd bloga? Wreszcie jakoś inaczej, tak zimowo, a nie ciągle te święta i święta : )
Na samym początku chciałam Wam podziękować za pomoc w zdobyciu 18 levela!
Naprawdę bardzo się cieszę z tego faktu i proszę o pomoc również przy wbijaniu 19 poziomu i jeszcze raz dziękuję za dotychczasową pomoc : )
Teraz kolejna rzecz, za którą chcę Wam podziękować.
Jestem pod wrażeniem, pierwszy raz mam 100 wejść na film! Widzę, że cała seria "Tajemnicza kartka" się Wam podoba, ponieważ na drugiej części jest aż 61 wejść! Dlatego, już niedługo, możecie się spodziewać trzeciej części : )
Już tyle tego dziękowania, więc teraz czas na zaproszenie.
Stworzyłam nowy film pt. "Pamiętniki z wakacji". Pierwszy odcinek jest trochę przynudzający, akcja rozkręci się dopiero w drugim odcinku. Mam poważne plany co do tego filmu, więc mam nadzieję, że będziecie śledzić losy czterech dziewczyn, które wygrały nagrodę w konkursie. : )
Na dziś to tyle, w kolejnym poście będzie niespodzianka!
Pozdrawiam,
lolabunny17 ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz