środa, 22 stycznia 2014

Striped Girl XD

Cześć wszystkim!
Już na początku ogłaszam, że mam dla Was nowy look.
Więc, żeby Was nie zanudzić, oto on:
Stworzyłam go z ubrań, które kupiłam jakiś czas temu, ale muszę przyznać, że jest całkiem ładny. Warto czasem zajrzeć do swojej szafy trochę bardziej w głąb, bo, kto wie, może Wam też uda się stworzyć coś fajnego.A teraz, tak jak przystało na każdy modowy look, cena przed i po.
Oto cena przed odrzuceniem tego, co zawsze. Tak, jest całkiem spora, ale po odrzuceniu rzęs, pudru i brokatu wyniesie jedyne...
Oczywiście w cenę przed nie jest wliczona cena bluzeczki, ponieważ zaprojektowałam ją w Design Studio. W związku z tym, również nie będzie różnych wersji kolorystycznych. Ale nie martwcie się, przecież projektowanie ubrań wcale nie jest takie trudne! Z łatwością możecie samemu zaprojektować taką bluzkę w paski. Kosztowała 600 sc lub 650 sc, nie pamiętam do końca.
Pewna MovieStar prosiła mnie, abym stworzyła jakiś "dziewczęcy look", jak to ona nazwała. Od razu skojarzyło mi się to z kwiatami i mam już wszystkie części kreacji. Tak więc, następny look będzie "kwiecisty". : )
Co do Striped Girl...Cenę znacie, wiecie jak wygląda i nazwę również znacie. Mogę tylko dodać, że zakupicie go w lookach lolabunny17, a bluzeczkę musicie sami zaprojektować w Design Studio.
Dziękuję wszystkim i pozdrawiam,
lolabunny17 : )
P.S.U kogo już spadł śnieg? U mnie zaczęło padać dziś w nocy i teraz jest tak fajnie biało : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz