piątek, 6 grudnia 2013

Ho, Ho, Ho!

Ho, ho, ho!
Na samym początku chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek!
I mam do Was pytanie...Oglądaliście dziś Mikołajkowy Blok Reklamowy?
Bo ja tak! I mam taki zaciesz, że pomogłam chorym dzieciom (;







Mam do Was taka wielka prośbę. Zachęcam do głosowania na mój look w konkursie "Wesołych Świąt". Jeżeli raz mi się poszczęściło, postanowiłam spróbować i drugi. Kto wie, może się uda (:
Look nosi nazwę "Nowoczesny Mikołajek". Wszystko przez te buty i włosy. Uznałam, że zwykłe blond włosy i czerwone balerinki byłyby nudne, więc postanowiłam zaszaleć XD Dzięki mojej koncepcji Mikołaj zyskał nowe oblicze i jest zielono-czerwony. (;





A oto i on (;
Chciałam również zaprosić do głosowania na mój pokój w tym samym konkursie. W tej kategorii również postanowiłam spróbować swoich sił. Tak, statuetka zajmuje miejsce honorowe (lans musi być XD), a choinka jest w drugim rogu pokoju. Uwagę przykuwa też dywan, ale i tak mój wzrok najpierw patrzy na choinkę (;


To na dziś tyle, ja się z Wami żegnam.
A właśnie, u kogo już jest śnieg? Bo u mnie jeszcze nie ma, ale czekam z cierpliwością :D
Pozdrawiam, lolabunny17 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz