piątek, 29 listopada 2013

Nowości (;

Dzień dobry, Cześć i Czołem! (;
Mam dla Was dużą dawkę pozytywnych wiadomości!
Zacznijmy od tego, że wczoraj byłam razem z przyjaciółką w kinie na "Igrzyska Śmierci:W Pierścieniu Ognia". Film był super i świetny, tylko trochę moim zdaniem za krótki. (; Moim zdaniem książka i tak była lepsza, ale uważam, że śmiało mogę dopisać go do listy ulubionych przeze mnie filmów. (:
A teraz, najważniejsze...
Chcę Wam podziękować za głosowanie na mój look w konkursie "Tęczowy Jednorożec".
Dzięki Wam zdobyłam...UWAGA UWAGA...Pierwsze miejsce!!
Jeszcze raz dziękuję Wam z całego serca, bo bez Was nic takiego by się nie stało.





Zobaczcie, oto wyniki. (:


A to wiadomość od Moderatorów (:



A tak wygląda moja złota statuetka :D





I moje ulubione.Ja przy logowaniu do MSP!(;
 To już na tyle.Jeszcze raz bardzo dziękuję za głosy! ♥♥♥
Chciałabym jeszcze polecić Wam mój nowy art pt. "Loteria".
Za niedługo powinien pojawić się również nowy film, mam nadzieję, że się Wam spodoba i że będziecie oglądać.

Podsumując, jestem zwycięzcą! :)




Hah, musiałam to napisać.
Pozdrawiam, lolabunny17♥
Jeszcze raz dziękuje za głosy!♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz