poniedziałek, 9 grudnia 2013

Brick In The Wall XD

Hej, hej, hej!
Dziś przygotowałam dla Was look, który (nie wiem dlaczego) kojarzy mi się z cegłami XD
I z tąd również nazwa "Brick In The Wall". Kojarzycie zespół Pink Floyd?
Jeśli tak, to dobrze. Jeśli nie, to nie dobrze. XD
A więc, oni mają piosenkę pt. "Another Brick In The Wall". Ostatnio zaczęłam trochę często słuchać tej piosenki, więc myślę, że to właśnie z tego powodu look kojarzy mi się z cegłami. (;
Pink Floyd poznałam dzięki Werce, ale to już zupełnie inna historia. XD
A oto look, jak przystało, z ceglanym tłem XD









Mam nadzieję, ze się Wam podoba.A teraz, tak jak zawsze, cena.
Tak, wiem. Teraz na pewno łapiecie się za głowę i myślicie "Boże, ile kasy" czy coś podobnego. (;
Wiem, bo sama tak pomyślałam. A teraz mam dla Was dobra wiadomość! Gdy odrzucimy puder, brokat i rzęsy to cena zmniejszy się do jedyne...
Tak, o wiele, wiele tanio, a dokładniej, to o 1325 sc (:
A teraz pora na różne wersje kolorystyczne!

Wersja 1-Moim zdaniem jest bardzo ładna. Fioletowy i granatowy dają bardzo efektowne połączenie. (:
Wersja 2-Rzadko używam czerwonego, więc teraz postanowiłam to zmienić. Szary z czerwonym też wygląda bardzo ładnie, ale i tak nie przebije wersji pomarańczowo-zielonej. (;
Wersja 3-W tej wersji, wyjątkowo użyłam trzech kolorów (ale zaszalałam!). Ta wersja niewątpliwie kojarzy się z zimą,prawda? (:
                                                                  ***

Dzisiaj to na tyle. Chciałabym jeszcze raz zachęcić Was do głosowania na mój look i pokój w konkursie "Wesołych Świąt". Look znajduje się na 19 stronie, a pokój na 9. Z góry dziękuję za wszystkie oddane na mnie głosy i za te, które oddacie.
Pozdrawiam, lolabunny17. (;
P.S.Mam nadzieję, że podoba się nowy wygląd bloga? (;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz