wtorek, 10 grudnia 2013

Konkurs (;

Witajcie kochani!
Przygotowałam dla Was konkurs, mam nadzieję, że się Wam spodoba.
A więc, oto zasady:
1.Zgłoś się u mnie (lolabunnny17) na pocztę na MSP i daj mi autograf.
2.Zrób mi (lolabunny17) looka o tematyce sylwestrowej.
3.Czekaj na wyniki!
Masz czas do 30 grudnia 2013 roku. Wyniki będą 31 grudnia na blogu.
Look nazwij "Na konkurs".
Oto nagrody:
1. miejsce-1 rzecz z listy życzeń+1 unikat z mojej szafy+2 autografy+obejrzenie 6 filmów z komentarzem i 5/5.
2. miejsce-1 rzecz z mojej szafy+1 autograf+obejrzenie 4 filmów z komentarzem i 5/5.
3. miejsce-1 rzecz do pokoju+obejrzenie 3 filmów z komentarzem i 5/5.
Wyróżnienie-Autograf+obejrzenie 2 filmów z komentarzem i 5/5.
Czekam na zgłoszenia i mam nadzieję, że konkurs się Wam podoba!
Jeśli zapomniałam o czymś istotnym, to pytaj na MSP (;
Pozdrawiam, lolabunny17 (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz