sobota, 16 listopada 2013

Nowy look.

Witajcie!
Przygotowałam dla Was nowy look o nazwie Nerd.
Kojarzy mi się on z czymś znienawidzonym przez wszystkich-SZKOŁĄ!
A więc oto kilka screenów w szkolnej scenerii (:








Może nie jest jakiś zabójczy, ale mi się podoba.Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu (:
A oto inne wersje kolorystyczne:






Nie wiem czemu, ale wersja 1 kojarzy mi się z limonkami  :D
Wersja 2 jest w ciemnych kolorach (czytaj: w fioletowym ).
Natomiast wersja numer 3 najbardziej przypadła mi do gustu (:
Teraz tradycyjnie cena:




Wiem, drogo.Ale gdy odrzucimy rzęsy, brokat i puder, cena wyniesie jedyne...





Bardzo duża różnica, ponad 1000 sc.
                                                                        ***

Z mojej strony to tyle.Zapraszam do udziału w konkursie, o którym informacje znajdziecie w poście poniżej!
Pozdrawiam, lolabunny17 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz