poniedziałek, 11 listopada 2013

Konkurs

Organizuję konkurs na nowy blogowy nagłówek.
                                                       Zasady:
1.Napisz do mnie (lolabunny17) na MSP, że się zgłaszasz do konkursu.
2.W Artbooku na MSP zrób nagłówek o dowolnej tematyce.Ważne, zeby zawierał:
-adres bloga (lolabunny17-werka106-msp.blogspot.com)
-nazwę bloga (Nasze MSP!)
-login autora
3.Zrób screena i wyślij go do mnie na adres blogowy.mail@poczta.fm (podpisz się swoim loginem z MSP!!).

Koniec konkursu nastąpi 20 listopada.Wyniki zostaną ogłoszone 21 listopada.
                                                         Nagrody 

1 miejsce-Rzecz z listy życzeń do 500 sc, unikat z mojej szafy i 2 grafy, obejrzę 5 filmów.
2 miejsce- Rzecz i unikat z mojej szafy, graf, obejrzę 4 filmy.
3 miejsce- Rzecz z mojej szafy, obejrzę 3 filmy.
Wyróżnienie-Graf i obejrzę 1 film.

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!

Jeśli zapomniałam napisać o czymś istotnym, to pytaj na MSP> 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz