sobota, 22 marca 2014

Mała niespodzianka : )

Hej, hej, hej!
Jak tam spędziliście Dzień Wagarowicza, co? : )
Ja byłam chora i dalej jestem, więc postanowiłam nadrobić trochę zaległości związane z blogiem, co właśnie czynię : ) Zrobiłam też sobie maraton filmowy, ale to już nie takie istotne.
Dziś przygotowałam dla Was niespodziankę z okazji drugiego dnia wiosny, a mianowice...Nowy Konkurs!
Będzie nawiązywał do tej pięknej i ciepłej pory roku, co zapewne zdążyliście się już domyśleć ;D
Nie przedłużając, oto zasady:
1.Obejrzyj mój (lolabunny17) film Pamiętniki z wakacji (1) i zostaw komentarz lub daj mi autograf.
2.Zrób mi (lolabunny17) looka o tematyce wiosennej, czyli kwiatki itp.
3.Czekaj na wyniki!
Bardzo zachęcam Was do udziału i przypominam, że konkurs się nie odbędzie, jeżeli nie zgłosi się przynajmniej 5 osób.
Macie czas do 12 kwietnia do godziny 11:00.
A teraz nagrody będą niespodzianką, poznacie je dopiero podczas ogłoszenia wyników : )
Ale zapewniam, są lepsze od tych w poprzednich konkursach, więc jeszcze raz zachęcam do brania udziału!
Jeżeli macie jakieś pytania, to śmiało piszcie do mnie na MSP! : )
                                                                        ***
Mam do Was jeszcze jedną, bardzo i to bardzo ważną sprawę. Czy może Ty masz lub znasz kogoś, kto ma animkę z nogą w gipsie?Dobrze by było, gdyby ten ktoś miał jeszcze około 20 lub 25 innych animek. Jeżeli Ty masz tą animkę lub ta osoba którą znasz, to zgłoś się do mnie (lolabunny17) lub powiedz tej osobie, żeby to zrobiła. Będę bardzo wdzięczna, bo potrzebuje osobę z taką animacją do filmu.

Na dziś to tyle, w kolejnym poście pojawi się nowy look.
Do zobaczenia!
lolabunny17
P.S.Podoba się nowy wygląd bloga? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz