wtorek, 14 stycznia 2014

Nowości (:

Hej, hej, hej!
Na pewno słyszeliście już o nowościach, a mianowicie o nowych levelach i sposobach wbijania fame na MSP. Ale może są i tacy, którzy jeszcze o tym nie słyszeli. Dlatego ta notka jest specjalnie dla nich.
Może na początek, przedstawię Wam wiadomość od Moderatorów, którą zamieścili na forum.
Na pewno zauważyliście też to, że Wasze levele zwiększyły się o kilka. Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona tym faktem. Trzeba również dodać, że liczba możliwych do zdobycia poziomów wzrosła do 100. W poście jest również mowa o nowych sposobach zarabiana fame. Więc po sprawdzeniu Forum, następnie zawsze zaglądam do filmów. Obejrzałam więc film i odkryłam, że fame można zarabiać poprzez oglądanie filmów.

I zobaczcie, jak dużo!Ja zarobiłam 200 fame, jest to całkiem sporo. Mniej więcej tyle, ile zdobywasz, gdy ktoś obejrzy Twój film. Zauważyłam również, że otrzymujesz fame, jeśli dasz komuś grafa, niestety akurat tego nie mam screena.
Ja się już żegnam i pozdrawiam,
lolabunny17 : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz