niedziela, 29 grudnia 2013

Winter Queen

Dzień dobry, cześć i czołem ;D
Dziś przygotowałam dla Was nowy look.
Jak zapewne zdążyliście się już domyśleć, będzie on w klimacie zimowym. Mam nadzieję, że przyniesie Wam na myśl śnieg, którego jeszcze u wielu nie ma. Wiec, nie przedłużając, oto on!




Podoba się?Moim zdaniem, jest to jeden z lepszych looków jakie stworzyłam do tej pory.Teraz, tradycyjnie, cena.
 Nie wiem, czy to prawda, czy tylko tak mi się wydaje, ale cena nie jest aż taka wysoka. Przypominam, że w poprzednim looku wynosiła nie całe 4 tysiące sc. Ale jeżeli uważacie, że to i tak za dużo, mam dla Was dobrą wiadomość! Po odrzuceniu tego, co zawsze (puder, rzęsy i brokat) cena zmaleje do jedyne...
Tak! Cały look za jedyne 1775 StarCoins i 0 Diamonds! To jest BOMBASTYCZNA OKAZJA! (tekst koleżanki ze szkoły ;D)Teraz kolej na różne wersje kolorystyczne.
Pomyślałam, że jeżeli jest już Winter Queen, to trzeba by zrobić pozostałe pory roku. I tak też zrobiłam.
Wersja 1-Można się domyślić, że to jest wersja letnia. Jednak, dla niewtajemniczonych informuję, oto Summer Queen : ) Od tego looku aż bije ciepłem i sprawia, że myślę o wakacjach, za którymi tak tęsknie!
Wersja 2-A oto przed państwem...Spring Queen ; ) Nie pomyślałam wcześniej, żeby zmienić diadem na wianek, ale tak też jest fajnie. : )
Wersja 3-I ostatnia, Autumn Queen ; ) Wybrałam kolor brązowy, ponieważ pomarańczowy za bardzo kojarzył się z latem.
Look można zakupić w lookach lolabunny17, kryje się pod nazwą "Winter Queen".
Przypominam wszystkim jeszcze raz o konkursie lookowym i zgłoszeniach do zimowego nagłówka. Informacje w postach poniżej.
Pozdrawiam wszystkich,
lolabunny17 <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz